Reklamacje
Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie dotarł do Ciebie uszkodzony, wybrakowany lub w inny sposób niezgodny z umową, możesz złożyć dotyczącą go reklamację. W tym miejscu odnajdziesz wszystkie niezbędne wskazówki, jak to zrobić.
Reklamację możesz złożyć w terminie 2 lat od dnia otrzymania paczki z towarem.
Pamiętaj, że niezgodność towaru stanowiąca podstawę do złożenia reklamacji musi istnieć w momencie dostarczenia towaru. Reklamacje towaru z powodu niezgodności powstałych po dostarczeniu towaru nie będą uwzględniane.
Procedura reklamacyjna w naszym sklepie jest bardzo prosta i składa się z następujących kroków:
KROK 1 – ZŁÓŻ REKLAMACJĘ
Reklamacja powinna zawierać następujące elementy:
-
Twoje imię i nazwisko;
-
numer zamówienia;
-
datę dostarczenia towaru;
-
opis dostrzeżonej niezgodności (uszkodzenia, wybrakowania) towaru;
-
żądanie reklamacji.
Ponadto, jeżeli to możliwe, do reklamacji dołącz fotografie przedstawiające niezgodność towaru.
Gotową reklamację powinieneś wysłać pod adres: info@chillimaga.com.
KROK 2 – POCZEKAJ NA ODPOWIEDŹ
Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania drogą mailową.
W przypadku, gdy reklamacja będzie niekompletna, możemy poprosić Cię o jej uzupełnienie.
KROK 3 – REALIZACJA REKLAMACJI
W przypadku uwzględnienia reklamacji, niezwłocznie rozpoczniemy realizację Twojego żądania.
Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, poinformujemy Cię o tym drogą mailową.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących reklamacji w naszym sklepie, skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem info@chillimaga.com.