Reklamacje

Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie dotarł do Ciebie uszkodzony, wybrakowany lub w inny sposób niezgodny z umową, możesz złożyć dotyczącą go reklamację. W tym miejscu odnajdziesz wszystkie niezbędne wskazówki, jak to zrobić.

 

Reklamację możesz złożyć w terminie 2 lat od dnia otrzymania paczki z towarem.

 

Pamiętaj, że niezgodność towaru stanowiąca podstawę do złożenia reklamacji musi istnieć w momencie dostarczenia towaru. Reklamacje towaru z powodu niezgodności powstałych po dostarczeniu towaru nie będą uwzględniane.

 

Procedura reklamacyjna w naszym sklepie jest bardzo prosta i składa się z następujących kroków:

 

 

KROK 1 – ZŁÓŻ REKLAMACJĘ

 

Reklamacja powinna zawierać następujące elementy:

 

  1. Twoje imię i nazwisko;

  2. numer zamówienia;

  3. datę dostarczenia towaru;

  4. opis dostrzeżonej niezgodności (uszkodzenia, wybrakowania) towaru;

  5. żądanie reklamacji.

 

Ponadto, jeżeli to możliwe, do reklamacji dołącz fotografie przedstawiające niezgodność towaru.

 

Gotową reklamację powinieneś wysłać pod adres: info@chillimaga.com.

 

 

KROK 2 – POCZEKAJ NA ODPOWIEDŹ

 

Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania drogą mailową.

 

W przypadku, gdy reklamacja będzie niekompletna, możemy poprosić Cię o jej uzupełnienie.

 

 

KROK 3 – REALIZACJA REKLAMACJI

 

W przypadku uwzględnienia reklamacji, niezwłocznie rozpoczniemy realizację Twojego żądania.

 

Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, poinformujemy Cię o tym drogą mailową.

 

 

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących reklamacji w naszym sklepie, skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem info@chillimaga.com.